سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین طی حکمی محمد گلریز را به عنوان دبیر علمی جشنواره سرود فجر منصوب کرد.

حکم رئیس بسیج برای «گلریز» /خواننده انقلاب دبیر سرود فجر شد!

به گزارش قدس آنلاین، بنا به پیشنهاد شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره سرود فجر، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین طی حکمی محمد گلریز خواننده سرود و آواز ایرانی را به عنوان رئیس علمی جشنواره سرود فجر منصوب کرد.

در این حکم آمده است : 
«نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی و پیشنهاد  رئیس محترم شورای سیاستگذاری و دبیر محترم جشنواره  بدین‌وسیله شما را به‌عنوان  «رئیس کمیته علمی اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر» منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکا به خداوند منان و الطاف بی‌نهایت ایشان در راه اعتلای فرهنگ  و هنر انقلاب، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

شایان ذکر است جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با هدف اعتلای جریان سرود و گروه‌های سرود در کشور از اول بهمن‌ماه آغاز و مهلت ارسال آثار تا ۶ اسفند ماه تمدید شده است.
 
به گزارش روابط عمومی جشنواره تاکنون بیش از ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است و پیش بینی می‌شود این رقم تا پایان مهلت ارسال اثر بیشتر شود.  

این جشنواره با دبیری مصطفی زیبایی‌نژاد رییس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط شرکت در جشنواره و ثبت نام به سایت جشنواره به آدرس www.festivalsorood.ir  مراجعه نمایند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.